WARUNKI WSPÓŁPRACY I GWARANCJI

    Jeśli jakość wykonanej przez lekarza pracy pogorszy się w czasie okresu gwarancyjnego,
    a zostały zachowane zalecenia lekarskie, mają Państwo prawo do bezpłatnego powtórzenia zabiegu.

    Pacjent na zabiegi do gabinetu powinien przyjść bez temperatury, ogólnie zdrowy, bez kataru i opryszczki na ustach -utrudnia to oddychanie przez usta i uniemożliwia bezpieczne przeprowadzenie zabiegu z zakresu stomatologii zachowawczej, profilaktyki, chirurgii i periodontologii. W trakcie infekcji organizm w 90% może odrzucić wszczepiany implant lub materiał obcy oraz przeszczepianą tkankę.

    W przypadku nie przekazania informacji o infekcji przed zabiegiem i rozłożeniem potrzebnych materiałów jednorazowych pacjent poniesie koszt związany ze zniszczeniem materiałów jednorazowych i sterylizacji narzędzi wielorazowego użytku. Ponadto zostanie obciążony kosztem czasu pracy lekarza i asysty-w przypadku zabiegów chirurgicznych, implantologicznych 500zł, mała chirurgia 300zł.
    WARUNKI GWARANCJI:
    Zabiegi powtarzamy bezpłatnie, pod warunkiem przestrzegania następujących zasad:
    1) WYPEŁNIENIA: 24 miesiące (dotyczy wypełnień estetycznych,warstwowych wykonywanych na podstawie szablonu) lub 12 miesięcy (pozostałe wypełnienia)

    • przeprowadzenie i zakończenie pełnego zakresu leczenia zgodnie z otrzymanym i zatwierdzonym przez  lekarza planem leczenia
    • obecność na wyznaczonych wizytach kontrolnych, jeżeli lekarz nie zaleci inaczej,
    • to co najmniej dwa razy do roku (minimum co 6 miesięcy)
    • utrzymanie odpowiedniej higieny jamy ustnej
    • przestrzeganie zaleceń lekarza/ higienistki
    • systematyczne usuwanie złogów  i fluoryzacja zgodnie z zaleceniami
    • wykonywanie zalecanych zdjęć RTG

    2) PROTETYKA: 24 miesiące (NIE DOTYCZY NAPRAW)

    • przeprowadzenie i zakończenie pełnego leczenia zgodnie z otrzymanym i zatwierdzonym przez  lekarza planem leczenia
    • przestrzeganie zaleceń lekarza i personelu gabinetu
    • systematyczne usuwanie złogów  i fluoryzacja zgodnie z zaleceniami
    • utrzymywanie odpowiedniej higieny jamy ustnej i uzupełnień protetycznych
    • zgłaszanie się na wizyty kontrolne w wyznaczonych terminach
    • użytkowanie uzupełnień protetycznych zgodnie z ich przeznaczeniem
    • wykonywanie napraw we własnym zakresie zrywa umowę gwarancji

    3) IMPLANTY: 10 LAT

    • przeprowadzenie i zakończenie pełnego leczenia zgodnie z otrzymanym i zatwierdzonym przez  lekarza planem leczenia
    • przestrzeganie zaleceń lekarza
    • zgłaszanie się na wizyty kontrolne w wyznaczonych terminach
    • przestrzeganie zakazu palenia papierosów
    • utrzymywanie odpowiedniej higieny jamy ustnej
    • wykonywanie zalecanych przez lekarza zdjęć RTG
    • systematyczne usuwanie osadu zgodnie z zaleceniami w klinice FAN-DENT
    • wykonywanie uzupełnień protetycznych na implantach w klinice FAN-DENT

    PRAWA PACJENTA
    Dokumentem stwierdzającym prawo do reklamacji jest karta pacjenta zawierająca datę, rozpoznanie i przebieg leczenia oraz podpis lekarza.
    Wszystkie zabiegi wykonywane w gabinecie/ klinice FAN-DENT są przeprowadzane z maksymalną starannością, zgodnie z aktualnymi możliwościami technicznymi i wiedzą medyczną. W przypadku stwierdzenia przez pacjenta pogorszenia jakości wykonanej przez lekarza pracy, w okresie gwarancyjnym każdy zabieg za wyjątkiem zabiegów warunkowych, może zostać powtórzony na prośbę pacjenta. Wszelkie niezgodności z oczekiwaniami powinny być zgłaszane w momencie ich zauważenia.
    Wszyscy lekarze pracujący w klinice FAN-DENT zobowiązani są do możliwie szybkiego reagowania na zgłoszone uwagi (jeśli lekarz wykonujący dane leczenie przebywa na urlopie, to każdy inny lekarz obecny w klinice, w miarę możliwości czasowych i umiejętności, przeprowadzi powtórne leczenie (np. założenie plomby) nieodpłatnie.
    Zabiegi przeprowadzane warunkowo są przeprowadzane z maksymalną starannością, ale nie podlegają warunkom reklamacji. Informacja o warunkowym przeprowadzeniu leczenia wymaga podpisu pacjenta w karcie.
    Przed wykonaniem zabiegu lekarz lub personel gabinetu informuje pacjenta o cenie planowanego leczenia ( przedstawia różne warianty cenowe planowanego leczenia). Koszty zabiegu mogą ulec zmianie wyłącznie wtedy, gdy zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w planie leczenia (np. korzeń zęba jest zbyt zniszczony, miękki aby utrzymać wkład, pomimo tego, że rtg zęba nie wykazywało takich zmian). W takim wypadku lekarz, o ile to będzie możliwe, powinien przerwać zabieg i poinformować pacjenta o zmianie warunków i kosztów leczenia.
    Cennik znajduje się w recepcji.
    Przy planowaniu wysokospecjalistycznego, skomplikowanego leczenia wymagającego długiego okresu czasu i wyjątkowo dużego nakładu materiałowego (np. rozległe odbudowy implantologiczne, ekwilibracja zgryzu z odbudowami protetycznymi i podniesieniem zwarcia) dopuszcza się indywidualną wycenę prac opartą na rzeczywistych, przewidywanych kosztach, które przed przystąpieniem do leczenia muszą być ustalone z pacjentem.
    Pacjenci z ostrym bólem przyjmowani są w pierwszym wolnym terminie, w miarę możliwości poza kolejnością. Aby umówić taką wizytę należy dzwonić jak najwcześniej w dni robocze od godz.7.30 w celu ominięcia konieczności długiego czekania.
    Pacjenci będą przyjmowani od godziny 8.00 do godziny 19.30 pn-pt, oraz w soboty od 8.30 do 13.00.
    Pacjent umawiany jest na określony dzień i godzinę a my dokładamy wszelkich starań, aby czas rozpoczęcia wizyty był dotrzymany. Ze względu na specyfikę pracy mogą jednak wystąpić niewielkie opóźnienia, za które z góry przepraszamy. Personel FAN-DENT w miarę możliwości będzie starał się informować o tym z góry.
    Jeżeli pacjent nie może przybyć na umówioną wizytę, powinien poinformować recepcję najszybciej jak to jest możliwe. Informacja o niestawieniu się na wizytę na  mniej niż 6 godzin od wyznaczonego terminu powoduję, że przeznaczony na Państwa wizytę czas nie może być wykorzystany przez innego pacjenta i dlatego prowadzi do czasowej utraty przywilejów związanych z pierwszeństwem i utratę przyznanych wcześniej rabatów. Dwukrotne nie stawienie się na umówioną wizytę powoduje konieczność złożenia wadium w wysokości 50 zł.
    Jeżeli pacjent ma wątpliwości co do jakości przeprowadzonego leczenia, ma prawo do zgłoszenia uwag i konsultacji z właścicielem kliniki dr. Magdaleną Pawelczyk-Madalińską. Zażalenie będzie rozpatrzone w najszybszym możliwym terminie.